مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

11 ماهگی

1392/4/5 10:09
نویسنده : مامان
458 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد ناز نازی جون مبارک       تولد شیرین عسلم مبارک

تولد گل دختری مبارک          تولد تاج سرم مبارک

عروسکم 11 ماهه شدی هورا فقط  یه ماه مونده یک ساله شی جوجه طلایی من

11 ماهه نازنینم تو همدم روزهای و شب های منی

11 ماهه صبح به امید دیدن و بوییدن تو از خواب بیدار میشم

11ماهه که شبها در حالیکه به صورت ماهت نگاه میکنم خوابم میبره

11ماهه همه دعاهام با تو شروع و به تو ختم میشه

11ماهه با خنده تو میخندم وبا هر قطره اشک تو خون گریه میکنم

این روزها با وجود تو بهترین روزهامو سپری میکنم

عزیز دلم این روزا خیلی شیطون شدی یه لحظه سر جات نمیمونی من همه جا دنبالتم ولی گاهی هم زمین میخوری ناراحتبه خدا خیلی مواظبتم ها .تو خونه که همه چی رو جمع کردیم که دختری راحت باشه .

چند روز قبل تولد کیانا بود خیلی بهت خوش گذشت .تم تولدش کفشدوزکی بود. تو دوست داشتی با بادکنک ها بازی کنی از تزییناتشم خیلی خوشت اومده بود .سمانه جون هم که گل کاشته بود غذاها و کیک و تزیینات خونه عالی بود راستی چقدر برا کیانا رقصیدی اونم فقط با تو حال میکرد

دیروز هم رفتیم خونشون عکسا رو ببینیم تو با کیانا خیلی خوب بازی میکنی تازه آهنگ میذاشتی خودت میرقصیدی (حرفه ای) کیانا هم برات دست میزد . من و سمانه جون هم کلی خندیدیم.عالی

جون جونی فعلا فقط از تخت میگیری و راه میری خیلی دوست داری وقتی میرسیم خونه یه ساعت! دستتو بذاری رو زنگ و برنداری بعد دکمه آسانسور و میزنی بعد طبقه 2 رو (به جون خودم میدونی کدومه)

بعد که میرسیم خودت کلید سوم رو میزنی برق روشن شه الانم داری همه دکمه های کیبوردو میزنی ااااااااا من رفتم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سمیه
5 تیر 92 12:27
به به مباااااااااااااارک باشه ایشالله به سلامتی تولد 1 سالگی مهرو جون رو جشن بگیری راستی مرسی عزیزممممممممممم از راهنماییت عرق نعناع رو نمی دونستم مرسی چشم حتما
مامان ارشیا
6 تیر 92 14:25
یازده ماهگی مبارک عزیزم
مامان سونیا
6 تیر 92 16:59
11 ماهگیت مبارک باشه مهروی عزیز انشالله که به زودی میشه یکسالت و حسابی بدو بدو میکنی و دل مامانی رو شاد شاد میکنی
نگین
8 تیر 92 12:08
به به مبارکه عزیزم. ایشالله 120 ساله بشی. شاد باشید
مامان ماهیار
9 تیر 92 22:42
11 lماهگی مهرو جون مبارک انشالله 120 سالگی جاویدان باشی دخملم


ممنون از لطفتون
فائزه (مامان آروين)
22 تیر 92 9:28
سلام مهرو جونم 11 ماهگيت مبارك عزيزم كم كم دارم خانوم ميشي ها چيزي نمونده به يكساله گيت گلم مباركهههههههههههههه هوارتا