مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

بوس مامان

1392/7/3 12:37
نویسنده : مامان
763 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی وقته برات ننوشتم بس که مامانو اذیت میکنی .گل قشنگم فکر کنم داری همه دندوناتو با هم در میاری الان 12 تا مروارید تیز و درخشان داری فدات شم حتما خیلی درد میکشی مخصوصا دندون کرسیا وای بمیرم واست نازنینم. وقتی دندون درمیاری هیچی نمی خوری هیچی حتی شیر خرما که اینقدر دوست داری هم ته شیشه ت می مونه خیلی نگرانتم . تازه تب هم میکنی . دو روزه با استامینوفن تب تو پایین میارم بگردمت .زود خوب شو که دارم دیوونه میشم .قربون چشات بشم .

می دونی شیرینم بعد از به دنیا اومدنت بهترین لحظه زندگیم اون لحظه ای بود که :

ظهر بود و تو اصلا قصد خواب نداشتی من کنارت خوابیده بودم .شیرتو که خوردی نشستی و انتظار داشتی منم مثل همیشه ببوسمت و بازی کنیم ولی من چشامو بستم تا تو هم بخوابی زیر چشمی نگات میکردم که یهو اومدی جلو و لبای شیرینتو گذاشتی رو لبام .وای انگار همه دنیا رو به من دادن از همه همه همه ی عسلای دنیا شیرینتر بود منم اینقدر بوست کردم و خوردمت که دیگه حالا زیاد بوسم میکنی ولی فقط مامانو. برا بقیه بوس میفرستی یه صدای قشنگی میده.

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیسا
6 مهر 92 23:25
خدا حفظش کنه دخملی رو .واقعا" خاله بوسیدن بچه بهترین و زیبا ترین چیز تو دنیاست ایشالا هر چه زودتر دندونای مهرو جونی در بیاد که هم خودش و هم شما راحت بشین
مامان کیان کوچولو
8 مهر 92 1:52
به به اومدن به خیر عزیزم .. یه بوسم واسه ما بفرست عسل ِ ناز ِ خاله
مامان سونیا
11 مهر 92 9:59
ماشاله به مهر خانم که مامانی رو بوس میکنه اونم بوسی به شیرینی عسل
مامان محیا
13 مهر 92 19:17
سلام خانم خانما چرا سراغی از ما نمیگیریچرا دیر به دیر می آپی؟ دلمون واستون تنگ میشه
مامان سونیا
16 مهر 92 9:21
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مامان ارشیا
18 مهر 92 0:11
دلمون تنگ شده بود براتون داشتیم کم کم نگرانتون میشدیمقشنگ خاله روز کودک مبارکت باشه
مامان ارشیا
24 مهر 92 0:47
عیدتون مبارک
مامان سونیا
24 مهر 92 4:16
صدای پای عید می آید. عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است این عید مبارک
سمیه
29 مهر 92 22:21
آخی عزیزم دلم ضعف رفت خدا حفظش کنه