مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

پارک شاپرک

1393/11/8 14:35
نویسنده : مامان
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دوستای مامانی منو تو پارک دید و گفت که برا تز دکتراش روی بچه های دو تا سه ساله تحقیق میکنه و پیشنهاد کرد مهرو هم وارد تست بشه و منو بابا هم موافقت کردیم .قبل از هر چیزی از آسیه جون تشکر میکنم و براش آرزوی موفقیت دارم .

از اذر ماه داریم میریم روزای فرد ساعت یازده .هر روز مهرو به این امید از خواب بیدار میشه که بریم پارک و وقتی سوار تاکسی میشیم میگه مستقیم پارک .

اونجا دوستای خوبی پیدا کردی مخصوصا با آیدا خیلی خیلی رفیق شدی .آیدا دختر خوبیه امیدوارم دوستتیتون با دوام باشه .هر دو تون مردادی هستین پس دوستای خوبی برا هم باشین .

ملیکا هم یکی دیگه از دوستاته که اونم دختر نازیه .ساعت کلاس که تموم میشه میدوی دنبال ملیکا و دستشو میگیری با هم میریم تا خونه .

علیرضا هم پسر خیلی خوبیه .تو و ایدا میرین زیر سرسره قایم میشین اونم میاد اقا گرگه میشه شما دوتا هم جیغ میزنین ما همه به این حرکتتون میخندیم .انگاری که واقعا گرگ دیده باشین میترسین .

اینم بگم این تست خیلی تاثیر مثبتی روی تو داشته هم از نظر اجتماعی بهتر شدی و اصلا دنبال من نمیگردی خودت با بچه ها بازی میکنی و هم این که کلی بازی فکری برات خریدم و کتاب و ... اشکال هندسی ، رنگها ، شکلهای جالبی که با خمیر بازی درست میکنی ،نقاشی ، رنگ آمیزی ، نخ کردنی ، خونه سازی ، ... تو همهشون استاد شدی برا خودت 

دوباره میگم آسیه جون ممنون محبت

پسندها (2)

نظرات (0)