مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

این روزا

1392/6/6 19:00
نویسنده : مامان
836 بازدید
اشتراک گذاری

 13 ماهگیت مبارک عزیز دلم دیشب برات یه جشن کوچولو گرفتیم ولی هر کاری کردیم راه نرفتی ازت فیلم بگیریم خودتو برا دایی لوس میکردی باد باد میگفتی تا بیاد از پاهات بگیره و بابایی هم از دستات و تو رو تاب بدن خیلی کلکی ناز من.

حدودا 10 روزه که راه افتادی ولی هنوز یه کمی میترسی تو خونه دوست داری دستتو بگیرم و با هم راه بریم البته میری از تو کمد من کفشامو میاری و 4-5جفت کفشای خودتم همیشه تو خونه ست. میگی پا پا . دو تایی پامون میکنیم و راه میریم .

وقتی سگ میبینی میگی هاپ.

امروز بارون میومد رفتیم بیرون میگفتی آب (هر کاری کردم بارون نگفتی)خیلی دوست داشتی همش میخندیدی.

وای که تلفن و ایفون و موبایل از دستت امون نداره اگه تو خیابون موبایل کسی زنگ بزنه میگی الو الو .میری رو مبل و قد بلندی میکنی که ایفون رو برداری و بگی الو الو .

دیشب به دایی میگفتی آیی آیی.

هر چی خوردنی هم ببینی فوری میگی به به .

وقتی مامانی میاد خونمون زود با من بای بای میکنی و میری بغلش انقدر به به میکنی که میبرت بیرون برات به به میخره.

هر روز به بابایی وابسته تر میشی الان دیگه از بغل بابا بغل هیچکس دیگه نمیری حتی من.اونم میبرت برگ میکنی میدی  جوجو هات بخورن  وقتی میای خونه باز میگی برگ برگ تا دوباره ببرت

یا میذارت رو ماشین با سرعت میری بالا و سر میخوری .گاهی هم میذارت رو در خونشون و تابت میده.

یه گربه هم میاد جلو خونه که تو بهش میگی بع و با بابا براش غذا میبری

راستی دندون هفتمت هم دراومده

انقدر شیطونی کردی که بابا تلویزیون و زد به دیوار همون شب انقدر آب دهنتو تو کنترل ریختی که خراب شدخنده

نازی من هر روز که میگذره شیرین و شیرین تر میشی و خوردنی تر .فدات

 

 

 

راستی محمد طاها هم پیدا شد خدا رو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهشید مامان مهتا
7 شهریور 92 12:11
سلام به خوشکل خاله و دوست عزیزم
مهرو جون از شما زرنگ تر هست میگه تلوزیون را به دیوار میزنید حالا حالیتون میکنم (زد کنترلش را خراب کرد)
ما هم خیلی وقته از دست مهتا میخواییم تی وی را به دیوار بزنیم ولی پایه مورد نظرمون گیر نمیاد بابای مهتا هم که کوتاه نمیاد میگه فقط همون و همچنان مهتا از میز بالا میره


ای دخترای شیطون (دیدی بعضیا میگن دخترا ارومن پسرا شیطون؟؟؟)
نجمه
7 شهریور 92 22:35
سلام
13 ماهگی مهرو جون مبارک باشه


ممنون نجمه جونی
سمیه
9 شهریور 92 4:43
عزیزممممممممممممم 13 ماهگیت مبارک عزیز خاله ماشاللللللللللللله
مامان ارشیا
10 شهریور 92 16:08
چقدر خوردنی شدی خاله با این شیرین کاریات ما که دستمون بهت نمیرسه مامانی به جای ما حسابی بچلونیدش
مامان سونیا
15 شهریور 92 13:03
13 ماهگیت مبارک مهرو خانم هفتمین دندونت هم مبارک باشه راه افتادنت مبارک باشه ناناز خانم چه دخملی شده ها انتقام میگره شما تلوزیون رو میزنید به دیوار مهرجون کنترلش رو خراب میکنه عاشق به به و ددر هم که از الان هست دخملمون
مهشید مامان مهتا
16 شهریور 92 12:54
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مامان ماهیار
17 شهریور 92 23:59
روزت مبارک مهرو جون ماشالله خودت را میری دیگه