مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

یه مروارید جدید

1392/2/25 9:52
نویسنده : مامان
390 بازدید
اشتراک گذاری

 دو روزه دختر نازم مریض شده و حالت چشاش به هم خورده دو بار دکتر بردیمش تا دیشب که کمی بهتر شد خدا رو شکر .دخترکم یادت باشه هر شب به فرشته های مهربونت بگو مواظب باشن تو مریض نشی .خدایا مهروی من  (و همه نی نی ها )رو از همه مریضیها محفوظ بدار .آمین

خبببببببببببببببببب حالا حرفای خوب خوب بالاخره انتظار مامان سر اومد و یه مروارید دیگه هم در اومد .(قافیه رو )..دیدم دیدم یه مروارید خوشمل دیدم درست وقتی انتظارشو نداشتم دیدم . چند وقتیه خیلی اذیت میکنی فائزه جون میگفت از دندونه ها

ان شالا بقیه رو به راحتی دراری شیرین عسسلم

دیگه داری خوردنی میشی مثلا :

هر وقت بابا رو میبینی اینقدر بابا بابا میکنی که تو هر شرایطی باشه میاد بغلت میکنه .ماما هم میگی ولی نه همیشه .

هر وقتم یه چیز خوردنی میبینی به به میکنی .

خیلی وقته یاد گرفتی بای بای کنی . اوه 

وقتی تازه یاد گرفتی از حالت چهار دست و چا بشینی من کلی برات دست میزدم حالا دیگه هر وقت میشینی خودت دست میزنی و هورا میکشی .

میتونی از پام بگیری و بلند شی جیگرتو بخورم من

به خاله مهنوش میگی د د  ، بگیر خاله بوس اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله مهنوش
25 اردیبهشت 92 10:22
قوربون د دم بشم من اینم از طرف من
شقایق
25 اردیبهشت 92 18:28
سلام عزیزم بلا دوره مباررررررک باشه خوشکلم ایشالا همش باهاش غذاهای خوشمزه بخوری
مامان آرشيدا قند عسل
28 اردیبهشت 92 13:09
بلا دور باشه ازت كوچولو خانم مرواريد جديدت مبارك من نميدونم چطوريه كه همه زحمتها رو ما واستون مي كشيم اونوقت همش ميگيد بابا بابا !!!


ای خواهر قربون دهنت
داهی
28 اردیبهشت 92 22:04
به دایی خوبش چی میگه؟؟
مامان ماهیار
3 خرداد 92 16:52
مبارکه باشه دندون جدید
مریم
9 خرداد 92 17:16
سلام دخترم ممنون که بهم سر زدی خیلی خیلی خوشحال شدم امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق و خوشبخت باشی راستی من هر روز میخواهم توی وبلاگم یه غذا آموزش بدم خوشحال میشم اگه دوباره بیایی منتظرت هستم
سجاد
6 تیر 92 19:05
سلام اگه صلاح دونستید به سجاد کوچولو هم رای بدین ... سپاسگذارم از لطف شما