مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

مامان مریض

1392/2/28 22:16
نویسنده : مامان
408 بازدید
اشتراک گذاری

وای دخترم انقده حالم بده که ... اومدیم خونه مامانی که مریض نشی آخه خیلی لی لی سخته

دو روزه بابایی و مامانی و خاله مهنوش ازت مواظبت میکنن

و من در حالیکه استریلیزه هستم ، فقط شیر میدم. سه چهار روزه که من ماسک میزنم اصلا طاقت نمیاری می خای از صورتم برش داری ولی عزیزم اینا همه به خاطر توست امیدوارم هیچ وقت مریض نشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سعید7
30 اردیبهشت 92 16:07
وای خدا چه نازه. خدا نگهش داره اسپند دودش بدین
مامان آرشيدا قند عسل
31 اردیبهشت 92 11:49
خدا بد نده ! اميدوارم زود خوب بشين

بد نبینی ممنون
مامان ارشیا
31 اردیبهشت 92 16:32
وای مامانی مریض شده امیدوارم هر چه زودتر بهتر بشین


ممنون
شقایق
1 خرداد 92 2:36
سلام چرا عزیزم ایشالا زود زود خوب بشید


ممنون
مامان سونیا
1 خرداد 92 18:27
خدا بد نده مامانی حالتون چطوره بهترید انشاالله مهروجون چطوره خوبه حالش امیدوارم خیلی زود سلامتیتون رو به دست بیارید
فريناز
1 خرداد 92 23:43
اميدوارم زودتر سلامتي حاصل شود
مامان مانی مسافر کوچولو
5 خرداد 92 0:36
اخی نازی خدا شفا بده مواظب نی نی باش
مریم
6 خرداد 92 19:12
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد