مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

اولین روز پدر

1392/3/5 18:38
نویسنده : مامان
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام می دونم برا تبریک گفتن خیلی دیره ولی ....

بابا جونم روزت مبارک امسال اولین باره که این حس قشنگو تجربه میکنی و اولین هدیه من هم گفتن "بابا" به توست امیدوارم همیشه سایه ت رو سرم باشه

"چقدر من خوشبختم که تو کنارمی "

مهروی کوچولوی تو

 

و اما برای بابای خودم که خیلی دوسش دارم قلب

پدر عزیزم

ای كاش توان آن را داشتیم كه از عرش تا فرش را برایت گلباران كنیم و بر دستان پر از مهر و عاطفه ات كه مظهر عشق و ایثار است بوسه زنیم تو در تمام طول سالهای عمرمان، همچون خورشیدی بر زندگیمان تابیدی. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریك می گوییم.

 

اوه بابا اسی روزت مبارک منم عاشقتم.

از طرف جیگر بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انسیه
7 خرداد 92 19:35
سایشون روسرتون مستداماپممممممممممم
مامان کیان کوچولو
8 خرداد 92 16:52
عزیز دلم رمز مطلب خوصوصی برات میذارم .. از این به بعد رمز همین هست