مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

اولین نه نه دومین سیزده به در مهرو

1392/1/13 8:33
نویسنده : مامان
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم نازگلم خوشگلم فدات شم دخی ناز من امروز سیزده به دره فعلا که هوا خوبه اگه همینطور آفتابی باشه و سرد هم نشه می ریم بیرون سرماخوردگیتم هی بهتر شده حال چرا گفتم دومین سیزده ؟؟؟چون عزیز دلم پارسال دقیقا همین روز اولین تکون خوردنتو حس کردم من از خوشحالی پرواز میکردم و تو هم خودتو برا مامان لوس میکردی .مامانم میگفت اولین باری که بچه لگد میزنی به یه چیز خوب نگاه کن مثلا گل یا طبیعت یا از همه مهمتر اگه تونستی حتما به قران نگاه کن خوش یمنه. جالبه اولین لگدو که زدی من داشتم سالاد درست میکردم به خیار و گوجه نگاه کردمقهقههقربونت برم پارسال هم به عشق تو سیزده مون به در شد امیدوارم امسال بهت خوش بگذره .

یکی یک دونه من :سیزدت به در ،دشمنات در بدر ، رفقات گل به سر ، و خوشیهات صدبرابر

همه روزت سبز سبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مانی مسافر کوچولو
13 فروردین 92 17:53
سیزده شما هم در
سمیه
14 فروردین 92 15:00
آخی من که اصلا یادم نمیاد اولین بارش کی بود
ولی حتما داشتم به یکی از همکارام نگاه می کردم ههههههه
طفلی بچم


امیدوارم خوشگل بوده باشه