مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

بهترین بهار

1392/1/10 14:03
نویسنده : مامان
1,861 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بهار زندگیت مبارک

قشنگترین بهار زندگیم

 

 

 

همیشه لحظه تحویل سال رو خیلی دوست داشتم .هر سال قبل از عید بازار میرفتم و از دیدن شور و هیاهوی مردم و خریداشون لذت می بردم  اما امسال هوا خیلی سرد بود و من و دخترم بیرون نرفتیم.

با این وجود هیچ وقت چنین احساس خوبی نداشتم  لحظه تحویل سال برا سلامتی تو دعا کردم وبهترین ها رو برات ارزو کردم .کوچولوی من عاشق خنده هاتم و روزی هزار بار خدا رو به خاطر چنین نعمتی شکر میکنم

دلم میخواد داد بزنم و بگم که "امسال بهترین سال زندگیمه و من دیوونه وار عاشقتم "

تو بهترین اتفاق زندگی  منی عزیزم عیدت مبارک

 

این از سبزی پلو ماهی شب عید که مامان شجاعت به خرج داد و برا میمنتش به مهرو هم کمی داد بخوره

 

اینم سفره مون

و مهرو در حالی عیدی برداشتن .....

 

و خوردن سر مارش ؟؟؟؟؟؟مژهنیشخند

 

سبزه به نیت بابا و مامان و مهرو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مهنوش
4 فروردین 92 17:01
خوب نمیگی ادم گشنه میشه؟؟از این عکسا نذار خو مهرو جیجر شدی مثل همیشه.بزن کف قشنگرو
داهی
5 فروردین 92 22:11
سمیه
6 فروردین 92 10:05
منم گشنم شددددد شدید خیلی خوشگل شده
مامان سحراناهیدمهربون
7 فروردین 92 1:08
سلام .سال نو مبارک .. همیشه شاد باشین ایشالا
سمیه
7 فروردین 92 15:13
سلام عزیزم . من شیرازم . چه جالب که تاریخ عقدمون تو یه روز هست . مرسی بابت آرزوی قشنگت گلم
مامان صدرا
9 فروردین 92 17:49
سلام عیدتون مبارک تو سال جدید بهترینارو براتون آرزو دارم....
مامانی
9 فروردین 92 19:18
با جوانه ها نوید زندگیست....زندگی شگفتن جوانه هاست همیشه جوانه های زندگی ات در حال شگفتن باشد