مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

دشت لاله

1392/2/22 10:33
نویسنده : مامان
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

من این ماه رو خیلی دوست دارم تو اردیبهشت طبیعت فوق العاده قشنگه حتی رنگ سبزش از بقیه وقتا درخشان تر و تر وتازه تره .برا همینم عشقم رو بردیم تو طبیعت باد بهاری حالشو جا بیاره .ناناز خانوم هم که عاشق گلها شده بود و تا من رومو برمیگردوندم میخوردشون . راستی بع بعی هم با خودت آوردی بازی کنه و گل بخوره چاق بشه

 

 

فدات بشم که اینقدر عسلی از همه ی همه ی همه ی ی ی ی  ی گلهای دنیای قشنگتری

میدونی تو به این دشت طراوت بخشیدی چشاتو بگردم گل ناز خودمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله مهنوش
19 اردیبهشت 92 17:23
اخ که این ذوق کردنات صاف تو بخش برون ریز لوزالمعدم عاشقتم عشق من
هدی
19 اردیبهشت 92 19:53
سلام خانومی چه نی نی تپلی ماشالله خدا حفظش کنه واستون
نجمه
19 اردیبهشت 92 20:27
سلام
چه دخملی،چه موهایی...دختر من متولد 11 مرداده یعنی تقریبا 6 روز اختلاف دارند با مهرو جان.تازه چهار پا هم نمیره کچلم هست
از طرف من این خانوم خوشگل رو ببوس


سلام عزیزم مهرو هم همه موهاش ریخته که
نجمه
20 اردیبهشت 92 9:40
سلام
از الان دوستیم دیگه


حتما
مامان اناهید
20 اردیبهشت 92 10:32
چه جیگری شدییییی میون لاله ها عزیز دلم.
مامانی جون مهرو دندون در نیاورده؟


نه عزیزم همون دوتا رو داره
کلکسیونی از ایده های نو
21 اردیبهشت 92 11:23
سلام ممنون که پیشم اومدید لینک شدید دوست عزیز
نجمه
21 اردیبهشت 92 14:24
سلام
یه سئوال برام پیش اومده بود.این که تو عکسا مهرو جون و بغل کرده شمایید؟یعنی مامان مهرو ؟
چی کار کنم خو یه ریزه کنجکاوم


ممنون از توجه تون نه عزیز مامانیشه یعنی مامان من .مامان و بابام هم با ما اومده بودن دیگه
مامان آرشيدا قند عسل
21 اردیبهشت 92 14:40
بوسسسسسسسس تپلي خانوم تو خودت گلي رفتي وسط گلها چيكار!!
فريناز
21 اردیبهشت 92 19:50
خدا حفظش كنه


مرسی
فريناز
21 اردیبهشت 92 19:53
سمیه
22 اردیبهشت 92 8:51
سلام عزیز دلم ممنون که به یادم بودی، مهروی گل ما چطوره ؟ خیلی گرفتار بودم نمی رسیدم آپ کنم ووووووش ماشالله چه خوشمل جیجری شده این مهرو خانم ناناز عکسها مثل کارت پستال شده ایشالله که خدا حفظش کنه
داهی
22 اردیبهشت 92 10:06
چه کیفی میکنه ها


جات خالی بود داهی جون