مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

هشت ماهگی

1392/1/10 15:05
نویسنده : مامان
400 بازدید
اشتراک گذاری

اون وقتا که خیلی کوچولو بودی دلت خیلی درد میکرد خیلی مامان جونم . همیشه با خودم میگفتم کی شه عید شه دخترم اون موقع اوووووه 8 ماهه می شه همه جا رو به هم میریزه و برام میخنده غذاخور شده واییی یعنی میشه ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

و شد بالاخره بهار اومد

و مهرو جونم بزرگ شد حالا دو تا دندون داره

که من عاشقشم

تازه به من میگه مامان

هر روز صبح که بیدار میشه یه جور خودشو ناز میکنه دلمو برده

اینو واقعا از ته دلم میگم عزیزم هیچ واژه ای نمیتونه احساسی که نسبت بهت دارم رو بیان کنه

راستی نگفتم عاشق صدای دستای کوچولوتم وقتی دست می زنی

 

اینم عکس شیطنتم خاله جون

و غذا خوردنم

 

خاله این کلاه به من بیشتر از عروسکم نمیاد؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهنوش
10 فروردین 92 15:38
کلاه عروسکتو طی یک عملیات قوروت کن
چون به تو بیشتر میاد

چرا رفتی اون تووو بیا بیرون میخوام ببینمت

چه عجب مامان مهشید همت کرد و اپید


کجاشو دیدی خاله یه روزم غوغا میکنم دیگه
مامان سونیا
11 فروردین 92 14:45
هشت ماهگیت مبارک مهرو خانم عجب خاله شیطونی داری عیب نداره شما هم واسه نی نی خاله جبران میکنی