مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

کلاه قرمزی و بع بعی

1392/5/18 8:37
نویسنده : مامان
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز عید فطره( به همه دوستان تبریک میگم) به همین دلیل دیروز مدام مجموعه کلاه قرمزی و پسر خاله رو نشون میداد که قرار بود 9:30شب پخش شه و هر بار که صداش میومد بع بعی من با سرعت جت خودشو به تلویزیون میرسوند و بع بع میکرد و جیغ میکشید. شب  هم ما جایی نرفتیم و کلاه قرمزی نیگا کردیم .فیلمتم گرفتیم خیلی خیلی جالب شده چه ذوقی کردی ناز من آخه تو چقدر بع بعی دوست داری ؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نجمه
18 مرداد 92 16:33
سلام عزیزم عیدت مبارک چه تفاهمی .نجوا هم تا تبلیغ کلاه قرمزی میومد بع بع می کرد.مهرو جون و از طرف من ببوس
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 12:21
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
سمیه
21 مرداد 92 14:04
فدای این عروسک با مزه
مامان مهسا
29 مرداد 92 10:43
سلام چه وب جالبی دارید به ما هم سر بزنید


ممنون حتما