مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

نظرات (7)

مامان سونیا
22 تیر 92 11:10
ای جونم قربون این دخمل خانم محجبه
مامان محیا
22 تیر 92 23:29
خاله به قربون اون نماز خوندنت بره.عزیزم التماس دعا
فاطمه
24 تیر 92 13:42
سلام
چقدر ناز شده دختر خوشگلت.
ببین مهشید قرار نشد رمز دار بنویسی رمزشو برا رفیقای قدیمی نفرستیا، گفته باشم ...
شوخی کردم اگه خصوصی نیست خوشحال میشم برا منم رمز بفرستی . خیلی دلم برات تنگ شده اگه اصفهان اومدی خبر بده.


فاطمه جون خیلی خوشحال شدم به ما سر زدی ایشالا میایم پیشتون
نجمه
25 تیر 92 14:52
سلام
وای عزیزم چقدر ناز شده .راستی از راه رفتن چه خبر؟هنوز راه نیفتاده؟
برای مهرو خانوم


سلام نه نجمه جون هیچی نگو
مامان سونیا
26 تیر 92 9:35
ماشالله به مهرو خانم ورژن محجبه اش چه نازه
نماز و روزتون قبول خانمی ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنید


حتما شما هم برامون دعا کنین
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 3:49
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
محراب و مليكا
5 مرداد 92 9:52
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد . http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/