مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

جشن دندونی مهرو جون

1392/4/22 9:00
نویسنده : مامان
3,611 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم رویش اولین (و دومین )مرواریدت مبارک امیدوارم همیشه و همیشه سالم و شاد باشی

                         


لطفا برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 

کیک دندونی گل خوشبوی من

 

ژله رنگارنگ

 

دسر شارلوت

 

اولویه دندونی

 

 

مامان سوتی داده و از آش دندونیت عکس نگرفته

 

ژله خرده شیشه

 

 

 

فرفرکه مال کودکه ....هدیه برای دوستام

 

عروسک پری دندون(قراره هروقت بزرگ شدم و دندونام افتاد مامانم بذارشون تو کیف فرشته دندونم و اونم وقتی من خوابم آرزوهامو براورده میکنه حالا چی از خدا بخام؟؟؟؟!!!)

 

 

 

تزیینات خونه

 

مهرو داره یه دندون        قند میخوره از قندون

فرشته مهربون              آورد براش یه دندون

آش بخورین نوش جون      آش دندونی مهرو جون

 

برگه یادگاری (مرسی از معصومه جون و سحر جون که با خط قشنگ خودشون برام نوشتن)

 

 در اخر هم از زحمات مامانی و مادر جون و البته بابای مهربونم که خیلی دوسش دارم تشکر میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مهنوش
12 فروردین 92 14:23
چرا از اش عکس نذاشتی؟؟اون که اصل کاریش بود خسته نباشییید بعد ماه ها
مامان طاها
16 فروردین 92 11:31
سلام چقدر با سلیقه دستت درد نکنه
مامان ماهیار
17 اردیبهشت 92 2:57
خیلی قشنگه مبارک باشه دندون در آوردی


مرسی لطف دارین
فائزه
6 خرداد 92 9:31
خيلي قشنگ و زيبا بود خيلي خوشم اومد ولي من نمي دونستم ميشه جشن دندون به اين باشكوهي گرفت من فكر كنم فقط بايد آش درست كنيم خيلي خوشم اومد من هر ماه براي پسرم كيك ميگيرم عكسهاش توي وبلاگش هست خيلي خوشم اومد راستي عكسهاي روي نوشابه ها فتوشاب بود يا دادي برات زدن روش ميشه به من بگي چطوري من واسه تولد آروين اين كار رو بكنم - مرسي گلممهرو جون رو ببوس محكم