مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

مسابقه وبلاگی

1392/4/1 12:08
نویسنده : مامان
975 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیزم مامان بهراد جون از من به این مسابقه دعوت کردند که از همین جا ازشون تشکر میکنم..

- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ ازدست دادن عزیزانم(هم عقیده ایم خب)

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟میرفتم ببینم ... پشت سرم چی میگننیشخند

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟

 

بهترینها 4 مهرو

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ اسب

۵ـ کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ گروه ضربت

 

6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟دلمه

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ عرق سرد قرمز میشم ولی چیزی نمیگم

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ مرغ دریایی از اورانیومی که انسان میسازد خسته شده استقهقهه(مثل جملات اول ابتداییم بود جهت خنده دوستان)

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

روز اول که دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی

من نه رمیدم، نه گسستم

باز گفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو درافتم ،همه جا گشتم و گشتم

//////////////////////

 

دلبر جانان من برد دل و جان من         برد دل و جان من دلبر جانان من

 


10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

معلومه آینده چون گذشته بدون مهرو رو دوست ندارم میخام به روزی برم که دخترم به بزرگترین موفقیت زندگیش رسیده .ان شالا

11- چه رنگی هستی و چرا ؟ شاید آبی آسمونی چون خیلی لطیفه

12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟ احتمالا کانادا

 

13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ آخر هیچ چیز بد نیست ،اگه بد بود پس آخرش نیست :چارلی چاپلین

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ مامان و بابام ، داداشم (چون این هفته داره میره) و حتما مهنوش دیگه آخ چه ذوقی کنه دخترم

15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ خود پسندی

 

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ دوستای خوبم که خیلی وقته ندیدمشون (محبوبه ،مهری،زهره زندگی،زهره عباسی،سمیرا،فاطمه،مهدیه،معظمه،ریحانه ،سیمین،الهه،نسرین ،زینب،...)

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟  همه زندگی من ،مهرو

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ هیچکدوم

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ بی زبونم طوریکه عذابم میده،چند سالیه که استرسیم ،نگران

20- کاشکی ...هیچ بچه ای مریض نباشه .خدایا همه بچه ها رو برا ماماناشون و همه مامانا رو برا بچه هاشون سالم نگه دار .آمین

 

من هم اینجا از مامان بهراد جون تشکر میکنم و۳تا از دوست های خوبم رو دعوت میکنم برای شرکت در این مسابقه...

مامان آناهید مهربون

 

مامان هلیا جونی

 

مامان آروین عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان سونیا
26 خرداد 92 18:00
چه جوابای جالبی دادین مخصوصا اون دو بیت شعرتون خیلی قشنگ بود
خاله مهنوش
27 خرداد 92 20:11
این بچه حوصله ش سر نمیره والدین محترم اینقدر اروم و از روی فرصت تابش میدن؟؟ خوب شما که زحمت میکشین یکم هیجان بدین دیگه
مامان سونیا
29 خرداد 92 11:44
مهري
31 خرداد 92 11:52
سلام خوبي؟
وقتي فرصت ميكنم به وبلاگت سرميزنم
خيلي جالب بودكه اسم منم بردي
دوست دارم


ممنون مهری جون سرت شلوغه ها
نجمه
1 تیر 92 22:59
سلام
مسابقه ی جالبی بود.تو بعضی جوابا حس مشترک داشتیم


مرسی نجمه جون آخه مامانیم دیگه
Rosella18
3 تیر 92 18:45
slllllllllm khubin ? man rosella hastam oste mahnoosh jan! khastam belinkametun akhe webetun behtarin webe onyaaaaaas ! www.awrldsngz.blogfa.com
خاله مهنوش
5 تیر 92 1:29
روسی چرا همه کلمه هاتو نصفه نوشتی اجی؟ (د)نداری رو کیبوردت؟؟
Rosella18
5 تیر 92 12:06
nush naram !:-D