مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

خاطرات سفرم

1392/2/22 16:49
نویسنده : مامان
632 بازدید
اشتراک گذاری

 

ما که رفتیم ولیکن دلمان ماند کنارت کعبه              دلمان ماند که محرم شده آید به طوافت کعبه

ما که رفتیم ولیکن تو حلالم کن اگر این ایام             روسیاهی نگهی کرد به آن روی سیاهت کعبه

ما که رفتیم ولیکن تو بیا واسطه شو پیش خدا          بلکه شاید بروم کرب و بلا را به زیارت کعبه

 

خدایا زیاد دلتنگمان نکن....

 

خدا قسمتم کرد تو بچگی رفتم پیش جدم رسول الله (آخه من سیدم)خیلی خوش گذشت امیدوارم همه آرزومندان زود زود برن از نزدیک اونجا رو ببینن با صفاست .حالا مامانم چندتا از عکسامو میذاره تو وبم دفترچه هم برداشته بود خاطراتمو بنویسه ولی وقت نمیکرد حالا همینام خوبه دیگه .ببینین.....

 

من و بابایی و مامانی ابتدای درب 26 حرم پیامبر اکرم (ص)

 

 خدایا همه بچه های مریض رو شفا بده .آمین

 

ستون توبه ، اینجا خانوما رو راه نمیدنا من رفتم

 

با بابام و بابایی بقیع هم رفتم ایناهاش

 

با این لباسم کلی دل بردم

 

وضعمونم که خوبه

 

این گلها رو مادر جون آورده دستش درد نکنه

 

این خوشگلای نازم خاله مهنوشم آورده مرسی خاله جون

 

اینا رو هم خاله صدیق و نغمه جون زحمت کشیدن ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نفیسه
22 اردیبهشت 92 16:52
زیارت قبول خوشگل خانوم
مامان امیر علی
22 اردیبهشت 92 16:53
این گلها م از طرف امیر علی به حاج خانومی
مامان ارشیا
22 اردیبهشت 92 17:28
زیارت قبول خوشگل خانم خیلی عکسات قشنگ و ناز شدن البته خودت نازی عزیزماین گلها هم از طرف من و ارشیا تقدیم به شما و مامان مهربونت
خاله مهنوش
22 اردیبهشت 92 20:56
اونجایی که داره دعا میکنه خیلی قشنگه خدا کنه خاله مهنوششم دعا کرده باشه
باران
24 اردیبهشت 92 20:24
زیارتا قبول خوردنی چه قلب پاکی...خوش به حالت
فائزه
6 خرداد 92 9:16
عزيز دلم زيارتت قبول عسلم ميدوني مهرو جونم 4 روز از پسر من بزرگتري خدا واسه ماماني و بابايي نگهدارت كه واقعا شيريني زندگيمونيد. مهرو جونم به پسر من سر بزن بالاخره ما هم خانواده سه نفري شديم
مامان کیان کوچولو
8 خرداد 92 16:55
ای جاااااااااااااااااااانم عزیز دلم به سلامتی ... به به زیارت قبول عسلم
سمیه
22 خرداد 92 11:44
عزیزممممممممم چه عکس تاپی شده ایشالله روزی هر ساله ات باشه عروسک کوچولو