مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

من و دوستای حاجیم

1392/2/17 2:07
نویسنده : مامان
579 بازدید
اشتراک گذاری

مهم نیست که نمیتونیم با هم صحبت کنیم .مهم نیست که سفید یا سیاهیم . مهم نیست که از کدوم کشور اومدیم . مهم نیست که از چه خونواده ای هستیم . مهم نیست بابامون چه کاره ست و چقدر پول داره .مهم نیست مامان و بابا دکترن یا ...   ما بچه ها فقط همدیگرو دوست داریم و حتی وقتی در اوج گریه ایم با دیدن هم میخندیم کاش ادم بزرگام اینو درک کنن و با دیدن خوبیها از زندگیشون لذت ببرن .کاش گاهی هم شما از ما یاد بگیرین.

 

این دوستام از سودان اومده بودن

خیلی نازه دوسش دارم

اینم خیلی نمکیه چه ژستی هم گرفته

اینم خواهر خجالتیشه

اینم مثل من خوشحاله دوست پیدا کرده

با اینام دوست شدم اینقدر که به دوربینم نگاه نکردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آرشيدا قند عسل
17 اردیبهشت 92 7:59
سلام روزتون مبارك ، عزيز دلم ماشاالله حاج خانوم مهرو چقدر نازه
مهري
17 اردیبهشت 92 10:00
سلام مهشيد جون
زيارت قبول ماروهم دعا کرديد يا يادتون نبود راستشو بگو


سلام بی وفا من همه جا به یادت بودم ایشالا خدا قسمتت کنه خیلی با صفاست چه خبرا یه زنگم به ما نمیزنی هییییی
خاله مهنوش
17 اردیبهشت 92 15:06
این پسمره چه نمکیه...خیلی بامزه ست

عشق خودمم که دیگه

چه دوستای خوبی پیدا کردی نی نی چه خاله
خیلی نمکن همشون


مرسی خاله منم شیمکل خاله
سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 اردیبهشت 92 23:24
به به حاجیه خانم
مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 10:20
الهی قربون این حاجیه خانم کوچولو برم من خدائیش از همه دوستای حاجیت خوشگلتری واقعا مهرویی مهرو خانم


ممنون چشماتون قشنگ میبینه