مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

روزت مبارک

1392/2/10 16:11
نویسنده : مامان
336 بازدید
اشتراک گذاری

سرم را نه ظلم میتواند خم کند،نه ترس،نه مرگ...

سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم میشود مادرم

از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز روز توست                             

                                                                     روزتون مبارک از طرف خاله مهنوش و مهرو جونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهرو
12 اردیبهشت 92 21:41
خاله جون ترکوندی چه متن قشنگی مرسی
mahdi...ܓܨܓܓܨ
12 اردیبهشت 92 23:20
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون
مریم (مامان آندیا)
14 اردیبهشت 92 22:43
سلام عزیزم ...مرسی به وبلاگ دخملم سر زدی...منم باهات دوست میشم ..چرا نشم...الان لینکت کردم تو هم هواستی لینک کن....دخمل ناز و توپول تو ببوس....هزار ماشاءالله....
mahdi...ܓܨܓܓܨ
15 اردیبهشت 92 21:17
سلام بله خیلی خوبه وقت کردی به این وبم هم سربزن http://peirovanemahdi.ir/