مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

بدون عنوان

1392/2/12 23:20
نویسنده : مامان
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم سنبلم عزیزم همه زندگی من عشقم نفسم جونم وجودم عمرم هستی من دنیای من بهشت من و... اوهفقط خدا میدونه که هیییچ واژه ای نمیتونه احساساتم نسبت به تو بیان کنه قربون چشات بشم اینقدر این روزا شیرییییییییییییییییییییییییین شدی اینقدر دل میبری اینقدر نازی نازی نازی که .... من که فقط میبوسمت چه بوسا تا جیغتو در نیارم ولت نمیکنم دست خودم نیست که خیلی ملوسی. نمیدونم همه بچه ها برا ماماناشون اینقدر شیرینن؟؟؟فکر نکنم اخه من که دارم از عشق تو دیوونه میشم تو یه چیز دیگه ای میدونم خوشمزه

 

خب دست خاله جون درد نکنه تا ما نبودیم کلی بازدید کننده داشتیم خودمونیم نویسنده قابلیهچشمک و

سلام به همه دوستای عزیزم برا همتون دعا کردم وامیدوارم خدا قسمتتون کنه خیلی خوش گذشت روز مادر رو به همه مامانای مهربون نی نی وبلاگی تبریک میگم بالاخره شارژ کردیم و  در خدمتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)