مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

جشن تولد یک سالگی مهروی ناقلا

1392/5/5 19:53
نویسنده : مامان
1,853 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه اولین سالروز تولد دختر گلم مصادف شد با ایام شهادت مولا علی (ع) و به خاطر همین شب تولد امام حسن مجتبی (ع) یه جشن مختصری گرفتیم و مامان بزرگا و بابا بزرگا و عمه و خاله و عمو و دایی رو دعوت کردیم به صرف افطار تا یه فیض معنوی هم ببریم .

و اما بگم از مهروی ناقلا ::

یکی دو ماه قبل در حالیکه علاقه شدیدی به دو تا بع بعی هات داشتی (وای خیلی دوستشون داشتی تو خواب ،وقت شیر خوردن ،همه جا با خودت میبردیشون .هروقت از خونه بیرون میزفتیم باید یه بع بعی برمیداشتیم خودتم تو خونه هرجا میرفتی اونا رو با خودت (خیلی به سختی)میبردی )خلاصه اینکه حساسیت گرفتی و ما هم برای اینکه نکنه از بع بعی هات باشه به چه مکافاتی اونا رو ازت پنهون کردیم و چه مکافاتی .

اما هنوز این علاقه پابرجاست .هر وقت تلویزیون کارتون بره ناقلا رو پخش میکنه با چنان اشتیاقی نگاش میکنی که نگو و نپرس تمام مدت هم بع بع میکنی .

این شد که تصمیم گرفتم برای تولدت تم بره ناقلا رو انتخاب کنم و چه انتخاب به جایی.

وقتی داشتم برات ریسه درست میکردم چنان ذوقی داشتی ... یه روز تمام منو مجبور کردی سرپا بایستم و ریسه ها یی که از دستت شیطنتت بالا گذاشته بودم رو نشونت بدم و تو هم مدام بگی بع بع بع ....

یه لباس خوشگلم برات درست کردم نمیدونی چه ناقلایی شده بودی

فدات بشم تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی سالم و شاد

شب قبل که داشتیم خونه رو تزیین میکردیم یهو دیدیم مهروی ناقلا از شدت علاقه به بع بعی هاش اومده روی مبل .مدتها بود سعی میکردی بیای بالا ولی چون مبلا خیلی بلنده نمیتونستی حالا به خاطر بع بعی حتی از پشتیش هم بالا می ری .ای کلک  قهقهه

 

بعد هم کم کم پنبه ها رو کندی و گوشاتو کندی و ....

اینم کیک و ژله تزریقی دخترم که مامان درست کرده

بقیه عکساتو تو یه پست دیگه میذارم قربونت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

فاطمه
5 مرداد 92 15:00
سلام تولد دخترت رو تبریک میگم خیلی دوستش دارم خیلییییییی
امیدوارم که بهترینها در انتظارش باشه


بوس بوس فاطمه جون من و مهرو هم دوست داریم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 19:31
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید فقط کد 578 به 20008080200 بفرستید باتشکر
مامان امیر علی
5 مرداد 92 19:59
مهرو جون خوشگلم تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی
مامان طاها
5 مرداد 92 20:00
عزیز دلم بع بعی ناز تولدت مبارک
سها
5 مرداد 92 20:01
یک سالگیت مبارک خوشگل خانوم امیدوارم سالها زیر سایه مامان و بابا خوش باشی
مامان سهیل
5 مرداد 92 20:02
قشنگ شدی چو گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک
ترانه
5 مرداد 92 20:03
مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان مانی مرد عنکبوتی
5 مرداد 92 20:44
مهرو خانوم نازی تولدت مبارک چه مامان باسلیقه ای داری
مامان دنیا
5 مرداد 92 20:45
مهرو جون دوست دارم تولدت مبارک چه بره ناقلایی شدی ها
سامره
5 مرداد 92 20:46
اوه بره ناقلای کوچولو ماشالا چه نازی تولدت مبارک
مینا مامان ارنیکا
5 مرداد 92 20:48
مهرو خوشگله ناقلا تولدت مبارک ارنیکای من هم خیلی بره ناقلا رو دوست داره کلی از مامانت ایده گرفتم مرسی
Mitra
5 مرداد 92 21:50
HAPPY BIRTHDAY DEAR MAHRO
BEST WISHES FOR U.




سلام میترا جون ممنون
محراب و مليكا
6 مرداد 92 10:34
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
الینا
6 مرداد 92 11:18
بره ناقلای خوشگل تولدت مبارک
مامان محیا
7 مرداد 92 0:05
عزیزم تولد مبارک.به محیاجونی سری بزنواست هدیه داره


مرسی محیا گلم
مامان سونیا
7 مرداد 92 9:51
جون دلم الهی قربون این بره ناقلا برم من که انقدر ناز و خوشگله دست مامانی هم درد نکنه که سنگ تموم گذاشته برای دخملی کیک و ژله و رریسه و لباس خوشگل بره ناقلا رو برای گل دختر تهیه کرده انشالله عروس بشی ناقلای کوچولو تولدت بازم و بازم مبارک باشه مهرو خانم


لطف کردین ممنون اوه به خاطر هدایای ارزنده تون هم متشکریم
مهشید مامان مهتا
7 مرداد 92 13:24
سلام خاله تولدت مبارک صد سال به این سال ها عزیزم اینم هدیه مهتا به مهرو جون


مرسی عزیز دلم خودت گلی
مامان ارشیا
7 مرداد 92 16:01
تولدت مبارک عزیز دلم سالهای سال کنار مامان و بابای مهربونت شاد و سلامت زندگی کنی خیلی ناز شدی با اون لباس خوشگلت از هنر نمایی مامان مهربونت دیگه ازش تشکر کردی؟؟؟؟


ممنونم نظر لطف شماست
Rosella18
8 مرداد 92 15:24
Khaaaaaaaaawesh zaziiiiiife bud
سارا و تینا
9 مرداد 92 9:04
مهرو خوشگله اسمت هم مثل خودت نازه تولدت مبارک
نجمه
12 مرداد 92 14:27
سلام
تولد مهرو جونم مبارک باشه
دیروزم تولد نجوا بود.از راه رفتنش بگو؛راه افتاد؟نجوا که ما را بیچاره کرده جفت پاهاش و رو هوا نگه می داره که نایسته بدجور لجبازی داره می کنه


مرسی تولد خوشگل خانوم مبارک نه خواهر فقط پا میشه می ایسته و خودشو تشویق میکنه
مامان زهره
12 مرداد 92 17:10
سلام عزيزم. شرمنده دير شد. با تآخير تولد گل دخملتو تبريك ميگم ايشالله خوشبخت بشه. كيكت خيلي خوشگل شده. ژله ات هم براي بار اول خيلي عالي شده فقط همون طور كه خودت گفتي كم عمق به نظر ميرسه. مطمئنم ايندفعه كه درست كني عاليتر از اين هم ميشه.


امیدوارم اینطور باشه ممنونم
الناکوچولو
13 مرداد 92 0:10
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام تولدت مبارک به منم سربزن


سلام مرسی حتما
علي خوشتيپ
13 مرداد 92 11:41
سلام خاله جون .نماز و روزه هاتون قبول میشه به وبم سر بزنی؟توی مسابقه نی نی ها شرکت کردم و به رایتون خیلی خیلی نیاز دارم.تا برنده شدم فاصله اي ندارم آخه فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه] تا 18 مرداد فرصت هست فقط[تشویش] راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن
مامان علي خوشتيپ
13 مرداد 92 11:41
ماشاالله...عزيزم...خيلي جيگر شده تو لباس گوسفندي مباركش باشه
نازنین
16 مرداد 92 23:35
عزیز دلم با تاخییر تولدت رو تبریک میگم...
ببخشید که یادم رفت...
امیدوارم زیر سایه پدر و مادر گلت صد ساله بشی...


ممنون دوست خوبم
سمیه
19 مرداد 92 13:49
اخی عزیزم تولد گل دخترت مبارک باشه به سلامتی
تم تولدش عالی بود خیلی جدید بود


ممنون ایشالا تولد هلیا جون