مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

تولدت مبارک عزیزم

1392/5/5 10:31
نویسنده : مامان
2,481 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

 

امروز خورشید شادمانه‏ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت،

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک

 

عزیز دلم با تمام وجود دوستت دارم

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 


قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی. تمام دقايق مانده از عمرم به همراه زيبا ترين بوسه های عاشقانه
هديه اي براي روز تولد تو

امروز به تو فکر میکنم
به زمانی که چشم گشودی
و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود
دنیایم با تو آغاز شد

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

 

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

 

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

کلکسیونی از ایده های نو
5 مرداد 92 10:49
تولدت مبارک


ممنون
مامان مهراد
5 مرداد 92 10:49
مببببببببببببارکککه
مامان سونیا
5 مرداد 92 12:51
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
````````` ✬ '✧ '✬
````````` __♜_♜_♜__
``````` `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
'``` ✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩
'``` ♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖
``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}



مرسی خاله جون چه کیک خوشمزه ای

مامان سونیا
5 مرداد 92 14:05
کادوی مجازی ما تقدیم مهرو خانم
http://www.98up.in/images/lqkhixy6vqx38x4ebsw.jpg



http://www.98up.in/images/4e4ly00fb9icqslioj0g.jpg


وای چه خوشگله مرسی دوست خوبم
Rosella18
5 مرداد 92 21:17
Sawlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
tabalod tabalod taablodet moballlllaaaaaaaaaak

vasatun guzashtam khanumi biyayan dota shun doroste


مرسی عزیزم
علی
16 مرداد 92 12:28
سلام دوست من وب خوبی داری ومیتونی از این خوبتر هم بشه من یه وب دارم پر از شکلک ها متنوع وناز اگه دوست داشتی بیاهم سر بزن ونظرتونو بگو دربارش هم اگه دوست داشتین تبادل لینکم میکنیم
فائزه (مامان آروين)
21 مرداد 92 11:09
اي خدا چه جيگريه ماشااله خدا حفظش كنه خدا نگهش داره عروس منو تولد جيگرم مبارك با كلي تاخير ببخشيد مسافرت بودم دسترسي به اينترنت نداشتم ولي يادم بود ماشاله مباركه جيگرم


ا خوش گذشت؟؟تولد اروین جونم مبارک