مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

بدون عنوان

1392/1/11 11:25
نویسنده : مامان
902 بازدید
اشتراک گذاری

خنده کن ای کودک زیبای من

دخترک ناز و فریبای من

گرم کند خنده ات ای کودکم

این شب ظلمانی یلدای من

خنده تو روی تو زیبا کند

چهره تو شاد و شکوفا کند

گر چه توایی با نمک و دلربا

باز تو را خنده فریبا کند

خنده کن ای مونس شبهای من

جام لبت ساغر صهبای من

خنده زداید زدل اندوه و غم

ای نفس ولعل شکوفای من

خنده کلید در اسرار دل

خنده گره وا کند از کار دل

خنده تسلی ده روح و روان

خنده دوای دل بیمار دل

کودک من بهر مادر خنده کن

جان من از شوق تو اکنده کن

روی تو چون ماه درخشان ولی

با دو سه لبخند تو تابنده کن

خنده تو شادی شبهای من

گونه تو مونس لبهای من

گر که نخندی تو شبی در برم

وای من و وای من و وای من

خنده (سیمرغ)ز لبخند توست

آنکه عزیز دل و دلبند توست

گرچه به جای سخن او قند ریخت

قند وی از لعل شکر خند توست

(یه کوچولو تحریف شد)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انسیه
11 فروردین 92 11:04
سلام گلم خوشحال شدم باهاتون آشناشدم
مامان سونیا
11 فروردین 92 14:47
شعر زیبایی بود انشاالله مهرو جان و همه بچه های دیگه همیشه لبخند روی لباشون باشه