مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

خوشبختی تو عشق من است

1391/10/25 12:23
نویسنده : مامان
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

تو میدانی و همه میدانند که زندگی از تحمیل لبخندی بر لبان من ،

از آوردن برق امید ی در نگاه من

از برانگیختن موج شعفی در دل من عاجز است .

 تو میدانی و همه میدانند که شکنجه دیدن بخاطر تو ،

زندانی کشیدن بخاطرتو و رنج بردن بپای تو تنها لذت زندگی من است

از شادی توست که من در دل می خندم ، از امیدرهائی توست که برق امید

در چشمان خسته ام میدرخشد و ازخوشبختی توست که هوای پاک سعادت را

در ریه هایم احساس میکنم .نمیتوانم خوب حرف بزنم ، نیروی شگفتی را که

در زیر این کلمات ساده و جمله های ضعیف و افتاده ، پنهان کرده ام

دریاب ، دریاب

 من تو را دوست دارم ، همه زندگی ام و همه روزها و همه شبهای

 زندگی ام ، هر لحظه از زندگی ام بر این دوستی شهادت می دهند، شاهد بوده اند و شاهد هستند

   خوشبختی تو عشق من است ، آینده  تو تنها آرزوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)