مهرومهرو، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یک گل خوشبو اسمش مهرو

بدون عنوان

1392/9/6 11:38
نویسنده : مامان
636 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام مامانی قربون چشای قشنگت یه عالمه حرف دارم (خودمونیم خیلی تنبل شدم) کمی سرم شلوغه واسه همین دیر اومدم ولی سعی میکنم همه شیرین زبونی ها و شیرین کاریاتو بگم

 

وقتی یه چیزی زیر کابینت و... میندازی میگی مامان انداخت

خیلی ناز میگی انار

میگم عشقم کیه ؟من جونم کیه؟من قلبم کیه؟ من

اتل متل ستاره همچی دختری کی داره دستتو میبری بالا و میگی من من من

دایی میگه مهرو بوس سرتو میاری پایین از فرق سرت ببوسه

دست هرکیو ببینی براش اتل متل میکنی

بازی کلاغ پر هم بلدی از 6 ماه قبل که محدثه جون بهت یاد داد هنوز یادته

شعر پاییزه و پاییزه رو برات میخونم آخرش تو هم با من میگی غار غار

یک دو

کارتون انگری برد و خیلی دوست داری تازه تعریف هم میکنی

چشم چشم دو ابرو رو میخونم همشو بلدی و نشون میدی انگشتاتو جالب تکون میدی

روبرو هم می ایستیم میگم پا پا دست دست جاها عوض ،دو تایی جامونو عوض میکنیم.

وقتی میدوی میگی بدو بدو

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مهشید مامان مهتا
11 آذر 92 14:57
قربون این شیرین زبونی هات خاله بره مرسی گلم
مامان ارشیا
13 آذر 92 13:26
جه شیرین زبون شدی خاله خوردنی شدی عزیزم لطف دارین
نجمه
15 آذر 92 17:08
سلام خیلی کم پیدا شدی از طرف من مهرو جون شیرین زبونا ببوس آخ گفتی نجمه جونی
مهشید مامان مهتا
29 آذر 92 23:58
مهرو جونم و مامان گلش یلداتون مبارک مرسی مهشید جون دختر نازتو ببوس
مامان سونیا
30 آذر 92 18:45
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد برا سونیا جون و مامان گلش
مامان ارشیا
20 دی 92 15:39
گل برای گل
مهشید مامان مهتا
22 دی 92 13:04
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
maman sonia
29 دی 92 13:05
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
مامان کیان کوچولو
20 بهمن 92 14:52
عزیزم شیرین زبوووووووووون
مامان ارشیا
20 بهمن 92 14:59
کجایی مامانی؟؟؟؟؟؟ کم پیدا شدی؟؟؟؟
مهشید مامان مهتا
19 اسفند 92 16:24
مامان سونیا
27 اسفند 92 21:52
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامان ارشیا
28 اسفند 92 9:43
آرزو دارم در سال جدید دنیا همیشه و همیشه برات لبخند به همراه داشته باشه عزیزم پیشاپیش سال نو بهتون تبریک میگم و سالی پر از شادی و خنده و سلامتی داشته باشین
مامان کیان کوچولو
16 اردیبهشت 93 21:15
ای جااااااااااااااانم شیرین زبووون کوچولو